Jag hatar 1 april.

Det finns inget jag hatar så mycket som 1 april.
Det är en dag som är så meningslös!
Alla dessa dåliga skämt! Och oftast är dom inte ens roliga heller för den delen!

Jag skulle gärna låsa in mig här hemma inte vara social på något sätt och inte vakna upp fören imorgon..
På så sätt är allt lättare, eller hur?

Undrar hur många som kommer köra med "jag är gravid" "skämtet". Förra året var det ju typ 60% av alla kvinnliga facebookkompisar..

Jaja.. Nu äta lite innan det är dags att åka.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis, du har haft turen med dig i min blogg! :-) (det här är INGET skämt ;-)) Kram

2012-04-01 @ 11:33:39
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0