Hos läkaren.

Idag var jag till läkaren. Med huvudvärk som gjorde att jag ville skrika av smärta..
Men jag kom dit iaf, fick en helt underbar läkare som jag aldrig har sett där förut.
Jag ville liksom inte gå därifrån, kunde vi inte köra igenom hela mig?!!
När jag ändå var där liksom? ;)

Iaf, jag fick göra en massa olika test, eftersom det är så intensiv smärta i huvudet så vill han utesluta
något konstigt i hjärnan antar jag.
En rolig fråga, "vad heter stadsministern i sverige" haha snacka om feeeel att fråga mig något sånt.
Oki visst fan vet jag vem det är men med huvudvärken och redan förvirring från allt annat..
Nej.. :P
Fick en lättare, vad det är för datum, jag visste ju att det var 1 april igår. Så då kunde jag räkna ut att det var 2 idag. ;)

Men fick gå och ta blodprover och komma in till honom igen, helt otroligt skulle min andra läkare aldrig hålla på med!!  Hon skulle säga att allt är bra gå hem och sov typ.. :S

Jag fick dessutom komma in TIDIGARE än tiden var utsatt, bara det!? Och jag fick hela 40 minuter med honom, utsatt tid är 15 minuter..
Han måste verkligen ha tyckt om mig. ;)

Fick iaf migräntabletter, och med dom i mig blev jag inom en timme (!!!!) fit for fight igen! Helt otroligt, där snackar vi mirakeltabletter. Får jag gifta mig med dom?!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Vad är det för tabletter du fått? Har också problem med migrän, hade tänkt ringa läkaren snart om den fortsätter att komma hela tiden så att jag kan få något nytt då receptet har gått ut, hade någon nässpray förut men jag tycker den är så obehaglig att ta så jag struntade alltid i det, så jag skulle nog behöva prova något annat. :)

2012-04-02 @ 23:49:32
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Skönt att du fick en läkare som lyssnade på dig :)



KRAM

2012-04-03 @ 06:18:26
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0