Fullt ös medvetslös!

Idag har vi haft kalasande själva med William, vi började med att sjunga för honom och frukost på sängen med massor av paket.
Först  var han lite blyg och sen kastade han sig bara på paketen. ;)

Efter det så gjorde vi en brakfrukost till oss alla och smaskade på. :D

William och Henric har lekt massor med dom nya leksakerna och byggt lego.

Jag och Rebecka har suttit fast i nagelprojektet. Så sjukt snygga naglarna blev. :D
Bilder kommer jag lovar. :D

Nu på kvällen har Rebecka hjälpt mig med sista bakningnen fast det ändrades lite och jag bestämde mig för att sista bakningen blir imorgon ist. ;)

Nu blir det lite soffhäng och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0