Elaka ögat..

Nu sitter jag på vårdcentralen och väntar på min tur. Henric tog bilen imorse eftersom jag ändå var hemma. Men när jag då skulle upp till vällingby så fick jag gå eller ta cykeln, så jag tyckte jag skulle vara smart och ta cykeln upp. Väl på cykeln ångrar jag mig sjukt mycket och alla svordomar som for genom huvudet mot Henric påvägen ojoj. :P endast för att han tagit bilen. Att vara ljusskygg och ha ett huvud som vill sprängas i fem miljarder delar samtidigt som man cyklar det är fan verkligen inte att leka med!
Och att sitta med keps inomhus (tagit av solglasögonen inne iaf) när det är typ jag och pensionärerna här... Det ger elaka ögat tydligen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0