Bortglömda som familj?

Just nu är jag på så sjukt dåligt humör.
Det känns så tråkigt att känna sig förbisedd och rent av bortglömd.
Och det värsta av allt är att det är inte bara vi utan William!! Hemskt..
Visst han själv lider väl inte av det nu.. Men alltså bara saken.

Jaja vi har haft det helt underbart mysigt och William har älskat dessa dagar hemma, det är huvudsaken. <3

Jag skulle så gärna vilja ha att man kan "låsa" vissa inlägg nu bara för att skriva av mig precis allt jag känner.
Men som det är nu så går det inte!! Skitkasst.


Kommentarer
Postat av: Emma

Känner likadant min älskade!! Ingen påskmiddag eller annat för oss heller här nere i Småland:( men fan, det är dom som förlorar på det i slutänden!



Saknar dig mycket!!! Love u, min Maddis!!

2012-04-07 @ 22:01:33
Postat av: Rebecka

Otacksamt helt enkelt. Man får tänka att de är dem som förlorar på de i slutändan även om det inte känns så nu. <3

2012-04-07 @ 22:32:16
Postat av: Carina

Fy inget roligt. Kan tänka mig vad du menar.

Tur w har er som verkar ge honom så mycke kärlek.

Kram Carina

2012-04-07 @ 22:33:09
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Om du vill skriva av dig så är det bara att skicka ett mejl till mig. Jag "lyssnar" gärna!



KRAM

2012-04-08 @ 07:25:44
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0