Williams ansikte..

Så här såg William ut när jag hämtade honom från dagis i tisdags..

William var inne när jag kom en annan fröken var ute med några andra barn,
så hon sa till mig "Öhh ja juste, William har ramlat lite idag så han har ett märke på näsan".

Oki tänkte jag inte mycke att göra åt..

Men alltså märke på näsan?! :S



Var lite lättare att ta när han sov.







Ska ta bilder på honom imorgon och visa hur det ser ut nu, sårskorpor hela vägen. :(
Stackars barn, konstigt att han sagt att han har ont i näsan liksom?!

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

Stackarn :( det där var inget litet skrapsår inte!

2011-09-24 @ 22:06:56
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0