Trötta familjen.

Just nu har jag så ont i ryggen att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Men kände att sista dagen då kan jag ta i. Va fasiken de är ju helg nu. ;)
Känns så konstigt att inte åka dit på måndag. :S
Men de blir nog bra som det blir. :)

Jag funderar på att göra naglarna imorgon, hade först tänkt ha mina egna för dom är rätt långa.
Men självklart hade jag av en idag då bara för de. ;)

Idag kommer hela familjen hoppa i säng tidigt, Henric frågade vid halv åtta om vi alla skulle gå och lägga oss. :P
Trötta familjen? Javisst. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag tycker jag lägger mig tidigt när jag begär att få sova vid 22 ha ha det är nog inte så tidigt då...

2011-09-24 @ 08:56:31
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0