Trött och trött..

Ojoj vad jag inte har haft tid att blogga alls.

Tusen saker är på gång och eftersom min rygg fortfarande inte är hel, och bara blir värre av mitt lastbilsjobb händer det förändringar även där.

Igår hann jag faktiskt både duscha och byta om OCH sminka mig det är jag jäkligt nöjd över. ;)
Min underbara Rebecka kom vid tre och vi hämtade William direkt.
William blev huuuur glad som helst.
"MIN Becka HÄR" sa han om och om igen till allt och alla som fanns i närheten.

Jag kastade ihop pasta carbonara (stavning?) som blev grymt god.
Så vi käkade det innan vi kastade oss i bilen och styrde mot eventet.

Det var mycket trevligt och jag inser att jag var otroligt dålig på att ta kort där!!?
Jag menar, jag dålig på att ta kort?! Sen när hände det? :P
Men några få blev det. :D

Just nu är jag bara så trött, ögonen går i kors och huvudet är någon annanstans.

Jag har ju inte gått upp fyra på 6 veckor och nu hela veckan! Och har inte kunat somna ordentligt på kvällen heller så extremt extremt få timmars sömn hela veckan har det blivit.

Men redan från måndag blir det ändring på det. :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

De är tur att någon tycker om en ;)

2011-09-22 @ 20:32:54
Postat av: Madde

Haha eller hur? ;) Men barn är ärliga vettu. :P

Jag tycker också om dig, och din "lilla" bebis hemma med. Så vi är ju några stycken haha. ;) <3

2011-09-22 @ 20:40:16
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja tills det blir förstörda av resten av världen. För fy och skäms om du är ärlig som vuxen då får du fan för de.

Min "lilla" bebis tog upp hela soffan så de var bara sitta på kanten. Haha

2011-09-22 @ 22:18:50
Postat av: pappa

stavningen e rätt och maten jätte god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-23 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0