Tänk dig smal.

Det här är nog bland de roligaste jag någonsin har läst.
Vilken smart ide!!

Det är en distanskurs där man får hjälp med att lära sig tänka rätt angående sitt eget beteende kring mat och ätande.

Just nu har Ulrika en tävling där man kan vinna ett medlemsskap i kursen.

VILKEN DRÖM!


(Bild från Ulrika.)

Detta är något som skulle passa mig så jäkla bra.
Jag behöver verkligen få ett nytt tänkande.
Dieter funkar inte - inte långvarigt.
Träning funkar knappt - extremt extrem långsamt.
Jag behöver byta ut huvudet  det skulle hjälpa mig.

Som småbarnsförälder som jobbar väldigt mycket så har jag inte tiden att BO på gymmet varje dag i flera timmar.
Jag har inte tiden att stå och laga avancerad mat i flera timmar varje dag.

Jag behöver lära mig att tänka rätt.

För att komma till tävlingen klicka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0