Status på ryggen.

Många undrar hur det går med min rygg..

Ja inte bra, inte bra alls. Tack och lov fick jag ju en kille med mig hela veckan annars hade jag aldrig klarat det.
Jag kan bara ta en och en ist för typ tre och tre. :S
Allt tar mycket längre tid och i slutet på dagen har jag så ont att de hugger så fort jag rör mig.
På förmiddagen funkar jag rätt bra, men ju mer jag anstränger ryggen ju ondare får jag.

Från måndag blir det en stor ändring i det hela, väldigt stor.
Men mer om allt de vet dom som behöver veta (några få som inte vet ännu men allt blev bestämt sent igårkväll 21.30 och jag har inte haft tid att ringa till alla), ni andra får veta snart. :)
Del 1 är typ klar av det hela, när del 2 är klar berättar jag.
Dock kan jag berätta att jag är rädd, SKITRÄDD verkligen!
Oki egentligen inte rädd, fast jo ändå. OM det hela går fel ja då går det liksom jävligt fel.

Min egna träning försöker jag hinna med så mycket som möjligt, gymmet tar jag när jag hinner.
Blir inte varje dag men några gånger i veckan iaf.


Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Hej:)

Nu är två tävlingar avslutade i min blogg, kika in och titta om du är en av vinnarna;)

2011-09-23 @ 19:34:44
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0