Skurkdag ett.

Idag har det varit en extremt lång dag.
Jag har nu migrän utan dess like men måste föda barnet.

Jag är ju inte van att sitta inne en hel dag så gissar att det är de.

Dagen har väl inte gått speciellt bra, det var svårare än jag hade föreställt mig.
Jag trodde inte att jag skulle vara nervös vilket jag absolut var.
Så fort tonerna gick fram blev huvudet blankt typ halva första dagen.

Men men bättre lycka imorgon?


Haha fick tipset av en tjej på jobbet "det är inga problem släpp bara på det där som kallas för att skämmas så går det kanon" underbart tips tycker jag. ;)
Jobbigt bara att jag är för "prydd" av mig och har svårt att bara släppa på det där som kallas att skämmas.


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Är det fast lön eller provision?



Hoppas det inte gått allt för illa idag:)



kramar

2011-09-26 @ 18:48:28
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0