Myspysdag.

Nu är jag hemma igen, vart ett riktigt skönt gympass. Avslutade med intervall löpning så nu är bena lagomt möra kan jag lova! :D

Morgonen började som sagt med sovmorgon för mig.
Sånt gillas MYCKET. :)
Efter lunchen så kilade vi upp till Vällingby för att kolla in Vällingbydagarna.
Ehh ja, jag vet inte vad de va som var så speciellt med de men oki.
William såg iaf Svampbob, ojoj vad glad han blev. :D
Han såg alla andra barn springa fram och krama och då ville han också göra det, så söt. :)
Blev en glass där uppe och en varsin munk.
Vi kilade runt lite i några klädaffärer för att kolla om vi hittade något till mig,
första gången jag ska ha privata kläder på ett jobb ju! :D
Hittade tre saker som fick följa med hem.
Provade allt och allt var helt oki.
Så tvättade de direkt när vi hade tvättstugan men när jag ska hänga upp ett plagg så ser jag att det är ett hål i de!
Snacka om dåligt, men men hade inte tid att byta de idag så hoppas jag hinner de imorgon.

Efter tvättstugan blev det tacomys här hemma. Alltid lika gott. :D

Nu BORDE jag gå och lägga mig, men hm mja känner jag mig själv rätt så lär jag ju inte göra det. ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Söt bild =)

2011-09-25 @ 11:14:13
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0