Indiskt till lunch.

Idag så har vi varit igång hela dagen tror jag.

Morgonen började med sovmorgon för min del, sen begav vi oss vid lunch för att äta i Södertälje.
Älskar indisk mat och där har dom gryyyym mat. :D
William vägrade äta han skulle bara äta "pizza" = nam brödet. ;)
Så det var vad hans lunch bestod av. ;)
Efter det så åkte vi vidare mot barkarby och Henric skulle in på biltema och köpa bromsar, så jag och William passade på att köra ett rejs på Ica Maxi.

När vi kom hem packade vi upp allt och sen började vi baka.
Samtidigt lagade jag middagen, kycklingklubbor med ris och en typ gele/sky sås. :)
Riktigt gott.

Nu är det dags att gå och lägga sig, iaf för min del. Gäspat hur länge som helst nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0