Gårdagen.

Ja som ni förstår hade jag fullt upp igår.

Hela tre låg ju nere igår och det var ju KAOS!!
Jag och Henric kunde inte få tag på varnadra så jag hade ingen aning om när Sofia och han skulle komma.
Vi hade turen att vi fick sluta lite tidigare igår vilket passade mig hur bra som helst.
Skyndade upp och hämtade William på dagis för att sen skynda hem.

Kastade honom i ett bad då han var täckt i sand. ;)
Passade på att skala potatisen då och sätta på den, kastade även ihop gräddsåsen och kladdkakan då.
Jag hann till och med plocka undan lite, duka och skära sallad innan dom kom.
Rätt bra jobbat va? ;)

William var väldigt blyg men bara i början sen gick de över rätt fort.

Var superkul att träffa Sofia, Henric hade inte träffat henne på 8år så det var ju länge sen där med. :)

Kommer bilder när jag orkar typ i helgen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0