Fullt ös..

Min rygg tar kol på mig, min sömnbrist gör att jag är dötrött.

Men blev ett halvpass på gymmet idag. Körde bara crosstraining och dom få andra sakerna jag får göra.
Ingen löpning. Jag gör så mycket jag kan försöker verkligen.
Men löpning kändes inte som en bra grej, sen var de fullt i tjejgymmet också jag brukar inte träna i det "blandade".

Imorgon är det dags för eventet som jag längtat efter så länge. Barnshoppings event. :)
MEN min vackra vackra Emma kan inte komma. Åhh. :(

Bästa Rebecka kommer äntligen imorgon som William har tjatat idag. :D

Jag hoppas jag hinner duscha innan imorgon, skulle vara nice men är glad så länge jag hinner byta om. ;)

Aja sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0