Extrem vinter?

Alltså man säger ju att vintern blir extrem och mycket snö om det är mycket rönnbär..

Då kan ju inte detta vara speciellt lovande?!?!!

Jag har egentligen inget emot snö, inte i vanliga fall.
Så länge det är snö och inte är slask är det helt oki.
MEN nu ska jag ju köra mitt inne i stan, hela vintern..
Att hitta plats att ställa en stor lastbil mitt inne i stan med idioter som inte kan parkera..
Ja de kommer bli underbart...
Kan det lokalt INTE snöa alls där?! :)

Bilderna är tagna i Nyköping utanför hos Agnieszka. :)





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Om man ska tro de där så kommer de bli en mild vinter för rönn träden utanför mig har jätte få bär jmf med de två tidigare åren. :)

2011-09-11 @ 11:39:39
Postat av: Madde

Skönt med lokalt mild vinter utanför hemma hos dig då. ;) Här är det proppade träd överallt hela sthlm är fan proppat med rönnbär. :S

2011-09-11 @ 22:16:29
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: ROCK N ROLL MAMA

usch då! lika bra att leta boende i grekland eller något! hatar vinter och vi som bor här nere få rju alltid minst 3 månader längre med snö och slask-usch!



kramar

2011-09-12 @ 11:37:57
URL: http://www.finest.se/emis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0