Dagistanke.

Alltså en sak jag tänkte på idag när jag hämtade William.

William och dom håller mycket på med lera, vatten och målar så han har sällan samma kläder på sig när man hämtar honom - gör mig inget.
Igår reagerade jag på att det började bli halvtomt på extrakläder då i hans låda.
Så packade hans ryggsäck full med nya kläder som Henric och William tog med imorse.
Henric hade ställt ryggsäcken vid Williams plats men missade att tömma den på kläderna.

Idag när jag hämtade William så påpekade dom att William hade lite kläder där.
Jag hade inte varit in då ännu så trodde att dom glömt väskan.
Men nej där står väskan..

Varför kollade dom inte i väskan bara? :S
Är ju hur många ungar som helst som inte ens har kläder där utan bara har en väska?
Aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0