Blåslagen William - IGEN!

Idag har de gått rätt bra också.
Jag låg tvåa när jag fick kila idag. Jag skulle ju till sjukgymnasten igen..
TRODDE JAG JA!!
Dom gjorde det igen!
Nästa onsdag har jag tid, alltså vad är felet?!!
Aja..
Fick träna gratis där idag men körde bara lite för jag har haft riktigt ont i ryggen hela dagen. :(
Men skönt att göra något alls.

Sen skyndade jag hem, Henric kom precis efter mig så han gick upp och hämtade William.
Kommer hem med en blåslagen William - IGEN!
Alltså jag blir så trött!
Denna gång har han fått tre rejäla slag med något i ansiktet.
Men INGEN vet vad som har hänt, återigen!
Alltså vad fan är problemet på de där jävla stället?!
William säger själv vem som har slagit honom, jag tror att han har blivit slagen med ett leksakståg eller liknande ser ut som däcken av dom typ.

Behöver jag ens säga att imorgon är det en ARG mamma som lämnar på dagis?!

Det här var William förra veckan..




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag bara ryser och blir så ledsen för din sons skull !! Hur kan ett barn få behandlas så på ett plats som ska vara en andra trygghet för dom, låter som misshandel uscha blir så ledsen för hans skull...



Visst kan det hända olyckor som Eddie har fått en gunga i huvudet och så på dagis men detta låter ju som han är dagisets slag plank stackars liten...

2011-09-29 @ 10:25:44
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Dagistanterna borde va mer uppmärksamma. :-(

Ha De!

2011-09-29 @ 20:46:56
Postat av: Madde

Anders jag håller med dig helt och hållet!

Och inte nog med de, ungen kommer hem med nya skador idag! :(

2011-09-29 @ 21:28:21
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0