Barnbasar och gym.

Som sagt idag har varit ännu en till mysdag.

William vaknade såklart galet tidigt även idag.
Det är ju hans grej, sova är ju dumt?! ;)

Jag tog ett täcka och slog på barnkanalen och la mig i soffan.
Var precis så att barnkanalen "startade".
DÅ är det tidigt!

När Henric vaknade kastade vi oss i bilen och tog en extrem lyx lunch... På donken..
BLÄ jag som inte ens gillar sånt men men dom har ju sallad med men hallå hur god är den?! :S

Sen kom vi iaf till barnbasaren, shit vilken dålig barnbasar!
Det fanns nästan bara rosa och prinsessgrejer, till pojkar var det antingen större eller mindre.

Hittade en Ny StarWars pyjamas iaf och William hittade själv en helikopter så de fick följa med hem.

Jaja kommer fler gånger. :)

I bilen hem somnade både jag och William. :P

Sen upp till vällingby för att byta det trasiga linnet, självklart fanns de då inga kvar!! *morr*
Så fick bli två andra.. Men men hoppas de kommer in nya, jag ville ju ha just DEEE!!
Älskade färgen.

Nu på kvällen har jag varit på gymmet, kan säga en sak... Detta blir det garanterat träningsvärk på!
Jag och Henric har bestämt oss för att vi ska börja springa på morgonen, varannan dag var har vi. :)
Får se när vi börjar.

Imorgon är en nystart. Spännande och kul men inte nervös - ÄNNU. ;)


Kommentarer
Postat av: Peka

Hej :)

Jadu..hur fick jag länkarna att funka..

Jag vet inte varför, men efter att jag sett att dom inte funkade så gjorde jag ett nytt inlägg, och kopierade bara dom igen från hennes inlägg, så funkade det direkt.. Så jag vet inte rikitgt hur jag ska hjälpa dig :P

2011-09-25 @ 23:24:28
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0