Grymma Sandra.

Jag måste bara höjja min underbara vackra Sandra till skyarna!
Det är alltid hon som ställer upp när jag får äran att hålla i mina underbara tävlingar.
Hon gör helt enkel GRYMMA bilder.

Här är några av hennes vackra bilder, förstår inte hur man kan ha så mycket ideér och det blir ändå alltid som man vill ha det även fast jag inte hade tänkt så från början haha det är med andra ord tur att jag har min Sandra. :D

















Sandra har även gett sig in på att lära mig ps när hon bodde här.
De gick hyffsat så länge hon bodde här haha sen va de kört. ;)
Nu har ju min dator gått sönder så jag har gett upp och kommer nog inte ihåg ett smack.
Så får nog bli en ny kurs när jag får en ny dator. :P

Kommentarer
Postat av: Renee

Hej. Tycker att du är en klippa på att bygga naglar och brukar gå in och titta här för att se om du gjort något nytt. Har börjat bygga själv och har fastnat i byggarträsket =) Har beställt allt från NG och tycker dem är toppen men man kan ju aldrig få för många saker så nu undrar jag förstås vad man ska göra för att var med i din tävling?



Mvh Reneé

2011-10-13 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0