Överkörd.

Jag mår lika skit idag.
Känns som jag blivit överkörd typ.
Huvudvärken bultar men eftersom jag haft det ett tag nu börjar jag lära mig att slå ifrån den om jag behöver dock kommer den tillbaka värre efteråt..
Febern tror jag börjar bli bättre iaf men ist har jag sjukt ont i halsen!
Jävligt onödigt enligt mig! :S

William är hemma idag också, han var snorig som tusan igårkväll och imorse så fick han välja eftersom de inte var bättre. Och han valde utan att ens tveka att vara hemma.
Min lilla snoris. <3

Just nu sitter han i soffan och tittar på Djungelboken 2 och käkar frukost, eller ja ost som verkar vara hans frukost idag. :P

Nu tänkte jag lägga mig i soffan och vila lite medans William tittar på filmen.
Känns som att idag kommer bli en dag då jag lägger mig ner i de rummet han förflyttar sig till.
Bästa pappa / morfar kommer hit sen när vi ska på mötet och passar William. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0