Nya problem?

Ny vecka nya problem, eller vad är det man brukar säga?

Den här veckan har vi inte så mycket planerat faktiskt, eller imorgon på kvällen
kommer det hit en tjej från trygg hansa och ska prata försäkringar med oss.
Usch jag vet inte om jag riktigt gillar det egentligen eftersom hon då ska visa oss hur mycket bättre allt blir med deras försäkringar..
Tur att jag är säljare själv så jag inte går på vad som helst. ;)

Annars har vi nog inget mer planerat utöver jobba och dagis så klart.
Helgen kommer vi spendera i byn, även nästa helg.
På lördag ska vi fira min kusin och min farbror som fyllt år.
Nästa lördag har jag två som vill göra naglar.
Så mycket åkande blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0