Middag på tu man hand.

I fredags var ju jag och Emma på twilight eventet på Hovet.

Men innan det blev det middag. :)

Vi tog en varsin cider till maten, de roliga är att varken jag eller Emma dricker varken ofta eller mycket.
Så när vi fått i oss halva var så var båda lulliga haha.
Efter en cider var behövde vi iaf inget mer. ;)



Jag tog en plankstek, var väl helt oki men smakade inte mycket alls. :S



Emma tog en pizza som verkligen inte smakade något alls! :S
Alltså hade min kamera varit en sekund snabbare hade ni fått en så sjukt rolig bild.
Men Emma var snabb med att gå tillbaka och se normalt snygg ut!
Attans!! :P


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Billiga i drift ;)

2011-10-30 @ 08:59:25
Postat av: Madde

Haha japps vi är ju det. ;)

2011-10-30 @ 14:07:24
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: emma

haha.vi är verkligen billiga i drift! vilket är bra för då kan man shoppa skor för de pengarna andra lägger på alkohol en utekväll=)



snygg???!!!???!! driver du?"?"?" var den skevaste bild jag sett sen jag posade på mattan på barnshopping=)

2011-10-31 @ 10:20:54
URL: http://www.finest.se/emis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0