Jag kokar av ilska!!

Igår när jag håller på och hjälper William att ta av sig sin tröja så ser jag ett konstigt märke på hans axel.
Och frågar då vad det är.
Då säger han "**** bita mig"  och visar på sin arm hur man bits..
Alltså ALLVARLIGT?!!

Sa de då när vi lämnade honom vad han hade sagt och allt och får till svar..
Uppmärksamma att detta svar får jag dessutom av en personal som INTE hör till hans avdelning..
"Ja men William är ju väldigt bra på att provocera också"

Denna människa... Alltså jag blev så arg!!
HUR FAN KAN MAN SÄGA ATT EN 2,5ÅRING ÄR BRA PÅ ATT PROVOCERA?!!

William ville inte till dagis idag heller.. Känns bra? :S

När jag skulle hämta William så tar jag upp det med personalen som är där.
Hur jävla oprofissionell är man om man kläcker ur sig något sånt här?
Detta ska absolut tas upp på mötet på tisdag och helst av allt vill jag egentligen bara ta med mig William till jobbet för att slippa detta skitdagis!!!
Då försöker denne personal typ få mig att må dåligt eller något och berättar om att William slagit sig själv i ansiktet. Alltså blivit frustrerad och arg på sig själv över något.
Och att hon då försökt få honom att slå på en kudde ist för sig själv?!
Dom hade lärt sig de på en kurs.
Jag sa direkt att vi lär William att man inte i något som helst sammanhang får slå något eller någon!
Spelar ingen roll vad dom har lärt sig på sin kurs!
Hon märker att jag är på väg och gå och då säger hon att dom gärna vill att vi ska vara kvar och bla bla..
Dom vet ju att vi vill därifrån, vi vill verkligen bort från det där dagiset!!

Jag känner verkligen att jag inte orkar med detta skit längre,
vi vill bara BORT helst redan innan i sommras!



(Bild från google)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Synd att jag inte är ledig annars kunde ja vara barnvakt.

2011-10-04 @ 19:50:58
Postat av: jessica

vilka jävla idioter!!!!

2011-10-04 @ 19:57:11
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Och en vuxen person ska väl inte uttrycka sig så. Om barn provocerar varandra ska de ju inte bita varandra. Det är väl då personalen gå i mellan.

2011-10-04 @ 19:58:41
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Men allvarligt.... jag hade fan slutat jobba om barnens dagis var sådär:(



Går det inte att göra någon anmälan mot personalen som beter sig sådär sjukt?



stora kramar

2011-10-04 @ 20:02:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Madde

Just nu känner vi bara att allt hade varit fan så mycket lättare att bo närmare släkten.. Hade varit guld rebecka men alla har vi ju ett jobb, det är ju därför dagis finns liksom. Sjukt dåligt bara att de ska vara så här.. Ja alltså hon är helst störd inte första gången hon gör så här heller, hon liksom skyller alltid över allt på ens egna barn!

2011-10-04 @ 20:06:18
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

Men fyfan va arg jag skulle bli! Usch! Förstår din ilska!! Vad är det dom ska ta upp på mötet, att William har blivit slagen/puttad/biten och så eller? Förstår att du inte vill lämna honom där... Jag blev jätteledsen för ett tag sen då Maja kom hem med ett bitmärke på armen..

2011-10-04 @ 20:25:45
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Carolina

Fy vad trist att inte trivas med dagis, det är ju såå viktigt! kram

2011-10-04 @ 20:57:36
URL: http://carolina1979.se
Postat av: jacqueline

Det är inte meningen att man ska behöva känna att man vill sluta jobba för att vara hemma med sin unge! Detta är långt ifrån ok och till och med jag kokar av ilska just nu. Vad är det för efterblivet dagis undrar jag eller rättare sagt vad är det för människor som jobbar där?! Dom verkar ju inte göra sitt jobb iallafall. Visst bråkar barn men ska dom som fröknar inte visa den rätta vägen istället för att börja skylla på (i ditt fall William). Patetisk att gömma sig bakom ett barn istället för att erkänna att dom suger som fröknar!! Gaah vilka idioter. Madde nu tar du på dig hårdhandskarna och visar vart skåpet ska stå! Hoppas det löser sig. Kramar till dig och William

2011-10-04 @ 21:30:30
URL: http://jacquelinesoderqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka idioter! Blir så ledsen att de ska va så! Kramar till er!

2011-10-04 @ 22:28:00
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Karin

Men vad är det för dagis :( hoppas verkligen det löser sig på mötet!!!

2011-10-05 @ 10:25:17
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Petra - Mamma till Kevin och Nathalie

Nuu blir jag ännnu argare än jag varit tidigare.. Vad är det för fel på personalen???

Vadå provosera, snacka skit verkar dom vara bra på.. JAG VET att William inte gör en fluga förnäm, han är hur go som helst, klart han kan bli arg men han skulle aldrig provosera.. Jag menar vilket barn blir inte arg ibland och han hör verkligen inte till den gruppen barn som brukar bli arg...Åååhhh om jag kunde hjälpa till på något sätt, om jag kunde göra något, säg till bara LOVA att du gör det för jag finns här för er i med och i motgång... Det gör ont i mitt hjärta att läsa detta, för ni betyder så otroligt mycket för mig och mina barn..

2011-10-05 @ 10:25:47
URL: http://mammapetra.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0