Ingen tid alls.

Oj om det inte hade varit för att jag sitter vid en dator på jobbet hela tiden så hade jag nog glömt bort hur det kändes att klicka på ett tangentbord. :P

Som ni har märkt har jag verkligen inte haft tid med något alls.
Egentligen inte idag heller men jag är helt slut i kroppen, imorse hade jag ingen röst ALLS och var 100 på att vara hemma. Inte så lyckat med mitt jobb och ingen röst.
Men den kom sakta tillbaka lite så åkte ändå.
Dock har jag jobbat med en röst som låter som 70 åriga Agda, hallå jag säljer med min röst!! Inte oki. ;)
Världens huvudvärk på det med.
Dom flesta på jobbet är verkligen helt däckade vi är nästan inga där alls.
Något riktigt otäckt som cirkulerar hos oss. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0