Ingen bra kombo.

Rösten är inte mycket bättre idag.
Halsen är absolut inte bättre.
Varje gång jag hostar tror jag att huvudet ska sprängas!

William hostar och snorar precis som innan.

Just nu tittar han på Lejonkungen..
Själv tänker jag gå och lägga mig en stund till och vara en tråkig mamma.

Måste packa bilen också, vinterdäcken ska in, allt som ska säljas ska in.
Kläder till oss till helgen ska packas, och sen in i bilen.
Växel måste jag också komma ihåg att ha med mig.

Mycket att komma ihåg och liten ork. Ingen bra kombo!


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det. Ivf 2012! <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du i menyn samt i fliken Pågående Tävlingar.



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-21 @ 14:45:47
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0