Influensan?

Min huvudvärk gånger fem miljoner är tillbaka! Verkligen inget hjälper. Tack och lov att vi är hos svärföräldrarna, vi får så mycket hjälp vilket är underbart det behövs verkligen nu och William älskar det. Nästa helg ska han vara här hela helgen, de tror jag blir hur mysigt som helst för honom. Han älskar ju att vara här. :) idag är enda planen att åka hem, underbart skönt eftersom jag aldrig verkar bli frisk! William har fortfarande väldig hosta med. Det som är mest jobbigt är att orken försvinner, huvudvärken som håller ett konstant irriterande dunkande och varje gång jag kostar känns det som hela huvudet ska sprängas!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Usch då! Krya på dig!!

2011-10-23 @ 08:08:08
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0