Galet!

Igår var helt galet!

Vi började med att gå och äta för att fördriva tiden lite.
När vi sen kom till hovet var det 9000 SKRIKANDES fans där.
Vi raggade snabbt upp öronproppar och intog bra platser. ;)

När vi hade satt oss och det började, alltså det går inte att beskriva hur HÖGT 9000 skrikandes
fans låter, SAMTIDIGT!
Jag hade huvudvärk innan vi ens kom dit då kan ni ju tänka er när vi gick därifrån?

Vi hade två tjejer snett bakom oss som skrek så fort en bild visades på Pattison!
Alltså dom typ grät när dom kom ut på scenen bara för att dom såg honom?!!
Tack och lov tog deras röster slut typ 30 min innan allt var slut.

Jag och Emma satt mest bara och tittade och undrade hur gamla vi faktiskt var, 50 eller nära döden?
Haha helt sjukt vad gamal jag kände mig!

Och det var några band där och spelade också, alltså för mig som ändå bara är 23 så lät det som barnmusik!
Alltså det där skulle jag inte ens tycka var bra om jag själv var 13! :S

Jaja har hur mycket bilder som helst men min huvudvärk är ännu kvar fast inte lika mycket så återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0