Award.

Jag fick den här awarden av Petra. Jag brukar inte göra sånt här annars men någon gång ska man väl. ;)



Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award;
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… Ligger jag och njuter av tystnaden med en bra bok i sängen.

2. Jag går aldrig hemifrån utan… Kläder och mobil ? :P

3. Min blogg heter som den gör för att jag… När jag var yngre bodde jag i Vagnhärad och det förkortades med vhd och ja då var det enkelt med vhdbrud helt enkelt.

4. Om jag vågade skulle jag… Skulle jag chansa större, just nu har jag tagit en enorm chansnig för att vara jag så jag utmanar nog mig själv om jag finner att det finns ett gynnande i det hela.

5. Om tio år kommer jag att… Att vara egenföretagare samt bo i ett fint hus.

Nu skickar jag den här vidare till..

Emma

Jessica

Carolina

Louise (Isse)

Adara

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jessica

måste överväga om jag orkar :P

<3

2011-10-11 @ 11:52:09
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack snälla! :-) kram

2011-10-12 @ 09:30:45
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0