Anmälan?

Jag har fått tipset av en av mina underbara läsare här om att vi ska säga till dagis att dom ska anmäla det här som händer med William.

Man blir så varm i hjärtat när man får såna mail.
Tusen tusen tack igen.

Jag hade verkligen ingen aning om att man kunde varken be dom, säga till dom eller att dom ens kunde göra det.

Min kära läsare berättade att om/när det hänt dennes son något så har min läsare sett till att de blivit anmält.
Tack ännu en gång för ditt stöttande mail.

Någon annan som har erfarenhet av det? :)






Kommentarer
Postat av: jessica

jag skulle verkligen ha anmält.

hade redan anmält vid den gången ang det där med saxen. . .

utbyte av dagis personal kanske?

lilleman <3

2011-10-03 @ 16:47:17
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0