2 månader till julafton idag.

Eftersom vi är hemma och sjuka gör vi verkligen så lite som möjligt.
Vi har inte varit utanför dörren idag.
Vi har för det mesta legat i soffan och trängts och tittat på film.
Ingen orkar säga något eller göra något.
Igårkväll gjorde jag kycklingklubbor i lergryta så det blev de till både lunch och middag.
Älskar att laga kyckling i lergryta blir så galet gott.
Skönt också att slippa göra något bara värma i micron.

Men typ det jag har gjort idag är att gå igenom julklapparna.
Vilka är klara, vilka är påväg hem från internet, vilka är kvar.
Väldigt skönt för de visade sig att jag var nästan helt klar.
Några är bestämda och det är inget jag kan skynda på direkt heller. :)

Den enda som verkligen är kvar är Henric, vad fasiken ska jag ge honom? :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0