Varför ska man alltid hota med att ringa chefen?

Jag förstår inte hur mina dagar bara kan springa iväg även fast att jag slutar tidigare nu i veckan på dagarna!
Hur hade jag tid med mitt liv när jag jobbade på SKURK!? :P
Och hur snabbt har inte denna vecka gått?
Imorgon är det redan torsdag, liksom vaaa?

Dagen har gått bra men något jag verkligen inte förstår är varför i helvete måste man vara så jävla bitter?!
Jag har en butik som har fått ny ägare och det är helt sjukt vad otrevlig denna människa är!
Jag har ju som naturlighet att ha en bra relation med mina kunder, och hade det där också..
Men nu?! Alltså jag vill bara därifrån! Jaja jag gör mitt bästa och tar klagomålen (för det är verkligen
klagomål på ALLT)
med ett leende.
Något annat jag verkligen inte förstår heller är varför man alltid ska "hota" med att ringa till chefen.
Alltså som att inte chefen är på min sida och säger precis samma sak?!!
Jävla nötter..

Så det är hur min dag har varit, hur har eran varit? :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Gårdagen igår var bra .. Tycker också bara dagarna springer iväg jag trodde det var Tisdag igår men nej det var Onsdag hur nu det gick till ?!

2011-11-10 @ 10:23:03
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0