Bli mer hälsosam.

Många av er undrar nog hur den här tänk dig smal gruppen går till..
Det är inte så att Ulrika sätter oss på en diet och säger nu håller ni det här och tänk positivt.

Nej nej.
Ingen diet direkt nu.
Nu är det bara psykologiskt.

Som kursen heter vi ska lära oss att tänka så vi blir smala. :D

Just nu sitter jag och funderar på varför jag vill/behöver det här.

Så här ser det ut på några av mina punkter..

*jag vill bli mer hälsosam*
*jag vill må bättre*

resten är privata.

Hela den här kursen är låst, men självklart kommer jag att dela med mig till viss del för er alla.
Jag väljer själv hur mycket jag vill skriva om det men fråga gärna för jag svarar säkert. :)
Dock kommer jag nog inte skriva om ALLT öppet här för att det finns saker som är privata.
Och säkert saker som ni inte bryr er ett skit om också. ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Det låter som en spännande sak att testa!

2011-11-09 @ 09:22:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0