Två event på en dag.

På lördag ska ju jag och Agnieszka gå på We´r family eventet.
Ska bli kanonkul och ser verkligen fram emot det. :D

Idag kollade jag mailen och hade fått en till inbjudan!
På lördagkväll. Ååååh så vi kör två flugor i en smäll.
Vi kör en heldag med event haha.

Först We´r family sen det andra.

Mycket mycket roligt. :D
Lite tråkigt är att hon måste ta bilen för annars kommer hon inte hem. :(
Sista tåget går innan tio och det andra eventet slutar då.
Men ääh jag får väl dricka hennes bubbel och drinkar också? ;)
Eller eehh haha.. Då får nog hon köra hem mig också haha.

Men iaf super kul att hon kommer och och verkar lika taggad med.
Wiiie.

Event nr två.



Hur grymt verkar inte det här liksom? :D

Vilken kanondag vi kommer att ha, två mammor utan barn och sambos.
Det kallas mammalyx! :D

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Det är lugnt gumman, eftersom jag tar bussen hem så kan jag dricka mitt eget:) Puss!

2011-11-16 @ 13:46:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Nej va kul! Låter som en kanon dag om du frågar mig. Har dock inte hört tallas om sthockholm hightlightstidigare. Men låter grymt kul.



Kramar!!!

2011-11-17 @ 08:52:00
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0