Samtal.

Idag var det dags för samtal två med Ulrika som håller i Tänk dig smal.

Jag behövde samtalet då jag har sett motgångarna just nu.
Det var ett bra samtal om där vi pratade en del om att jag kanske inte kan sätta pressen på mig själv som en normal människa kan.
Jag förlorar ju mycket, jag kan inte träna på morgonen, jag hinner inte träna speciellt mycket i veckorna, kosten blir lite sisådär eftersom jag jobbar som jag gör.

Kan ju erkänna att det går åt rätt håll, sakta men iaf åt rätt håll.

Till frukost nu har jag börjat dricka en Noka jordgubbs shake.  Sen mellanmål i lastbilen vid åtta, nio någon gång brukar bli en shake Natur Diet. Jag kan ju inte ha med mjölk i bilen direkt. ;)
Sen är det lite olika hur lunchen ser ut det beror på när jag slutar.
Vissa dagar är jag hemma i bra tid och då unnar jag mig en lunch.
Andra dagar är jag inte hemma i bra tid och då får det bli en shake till.
Sen middag med familjen.



Eftersom jag var sjuk förra veckan så han jag bara träna en gång, så denna vecka är mitt mål två gånger.
Vi åker ju bort över helgen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0