Översvämning!

Nu här på eftermiddagen så körde jag igång en diskmaskin efter maten.
Inget konstigt med det.

Efter ett tag hör jag hur det börjar rinna, springer ut i köket och där är det som ett jävla vattenfall ner från diskbänken!
Sliter ut sladden till diskmaskinen och ringer jouren direkt.
Samtidigt så drar jag fram skursakerna och börjar få upp vattnet från golvet i köket.

Får till svar att dom kommer om ca 30 min.





När jag håller på i köket går William ut med mina strumpor som självklart vart dyngsura till tvätten.

När han kommer tillbaka ser han skräckslagen ut och säger
"mamma massa vatten golvet där"

så jag skyndar dit och tittar och självklart, helt fullt med vatten där MED!

Där var det enda till kanten på tröskeln på väg ut i halen.

Jag hann tömma fem hinkar FULLA med vatten innan dom kom.
Nu dammsuger dom och slambilen kommer om ca 30min och ska suga bort stoppet.

Mysigt de ser ut va? Känns som att min morgondag kommer bli en städdag?



Här ser man hur högt det faktiskt var.


Kommentarer
Postat av: alexandra mamma till Tove och pysen i magen

åhh fy det där är ju verkligen allas mardröm..

30 min är ju skitlångtid när det handlar om vatten.. det tränger sig ju in precis överallt..

2011-11-23 @ 20:16:14
URL: http://axdal.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Usch vad jobbigt! Hoppas det går smidigt att städa! <3



- ja jag med, lätt!! Älskar tacos! :D Och det går att variera på så många olika sätt! :)

2011-11-23 @ 20:42:34
URL: http://adaras.se
Postat av: joanna

Hej jag tänkte bara tipsa om att just nu kör jag en tävling på min blogg med 4 st goodibags full proppade med "mamma och barn priser" för sammanlagt 6000 kr så passa in och anmäl dig och ha chansen att bli den lyckliga vinnare och göra dig själv eller någon annan glad lagom till jul:) kram

2011-11-23 @ 20:46:54
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0