Nytt i garderoben.

William har sån tur att bli bortskämd av alla våra nära och kära.
Denna gång var det Williams fasters tur.

Titta bara in denna SNYGGA dunväst från Everest.
Jag älskar den! :D
William tycker också om den så det är bra.
Perfekt nu innan de blir FÖR kallt om man bara ska iväg vi.
Till dagis har han ju såklart jacka. :)

Under är hans toksnygga Mykidoo ziptröja, sen är det Mykidoo mössa och Jeans, skor från Vincent Shoe.

Jag: "får jag ta kort på dig?"
William: "ja mamma hämta kameran"
När jag kommer fram med kameran ser han ut så här.
Haha skitunge! ;)



Jag: "Kan du inte se glad ut?"
Då gör han så här, jag vet inte glad eller läskig? :P



Jag: "Men William kan du le också?"
Vid det här laget skrattar jag nog mest över det hela. ;)







Baksidan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fina kläder

2011-11-10 @ 11:41:08
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0