Lyxfällan.

Just nu är det repris på ett avsnitt av lyxfällan.
Jag blir så arg!
Hur fan kan en människa som får ut MINST 25 EFTER skatt ha dessa problem.
Snacka om att vara helt jävla korkad!

Jag blir arg på folk som faktiskt sätter sig i dom här situationerna.

Alltså bara MAT ute gjorde hon av med 48.000 per år.
Denna månad det var då MINST 10.000 på kläder!
Jag är i chock!

Alltså på en månad gör hon av med 48.000 kr!!!!!!!



Oki visst jag förstår att saker kan hända så att man hamnar i en dålig situation,
de säger jag inget om!
Man kan få sparken, eller gå i konkurs eller något.

Men det jag blir arg på är alltså folk som sätter sig i dom här situationerna själv!

För i helvete har du inte råd att äta ute, GÖR INTE DET!
Har du inte råd att köpa hur mycket kläder som helst, NEJ GÖR DÅ INTE DET!

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

JA, vissa är ju helt sjuuukt vad dom spenderar och tar lån efter lån och kredit efter kredit..

2011-11-02 @ 20:23:56
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0