Lite sömn och många planer.

Jag är så sjukt trött, har sovit kanske två timmar i natt! Men nu är William på dagis och henric på tåget till jobbet. Jag har ätit lite frukost och tänker lägga mig en stund till. De där med att jag har ställt klockan på nio känns som att jag struntar i just nu. Ligger och lyssnar på breaking dawn på ljudbok. Har ju inte boken så detta fick duga. :) senare idag blir det att städa mer här hemma, imorgon blir det stor typ släktträff här hemma. Henrics familj kommer hit och ev pappa och Britt med. :) fast först ska jag och William på tre års kalas. :D

Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Tänkte väl, hhahaha trodde ni skulle strunta i att komma, men jag läste som vanligt för snabbt och inte allt, haha såå typiskt mig..



pusspuss

2011-11-25 @ 11:53:58
URL: http://mammapetra.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0