Läkartid.

Idag fick jag äntligen tag på en läkare, måndagar alltså det är fasiken konstant upptaget!
Fick tid 14.30, dock till samma jävla skit som sist ni vet tio minuters undersökning per patient.
Sist tog dom inte ens ett fucking stick i fingret!
"Det finns tyvärr inga tider förutom till infektionssidan"

Jaja, idag står jag på mig, nu får dom fasiken kolla mina värden.
Ge mig pencilin - vad fasiken som helst!

BARA JAG BLIR FRISK!

Läkaren hade skrivit sist i min journal att det verkade som jag hade en bihålsinflammation
som låg och pyrde men som inte bröt ut helt.

Nu kan jag LOVA att jag har bihålsinflammation och då använder jag ju för fasiken ändå
nässprayen MOT det?!

Liksom, nässpray, ipren, alvedon, te, host medicin, halstabletter och honungsvatten.

Det är min dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0