Köra själv.

Idag fick jag reda på att jag nu ska köra själv.
Det ska bli intressant att se hur ryggen kommer palla.

Jag känner fortfarande av att jag är stel till och från..
Hugger liksom till ibland men inte i närheten av samma smärta som det var förut.

Iofs är det avbeställt en del också nu till imorgon och rätt låg lev på torsdag så dom dagarna ska ju gå bra iaf.
Fredag det är då den riktiga utmaningen kommer.

Men man måste ju prova för att veta.

Så imorgon blir nog en halvlång dag ändå. Hoppas allt flyter på bara.
Skulle behöva hinna vila någon timme känner jag verkligen sömnbrist just nu.
Usch..


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

sv. Ok! Ja jag bor i Sundsvall =) och det är nyöppnat här sedans 2 veckor. Men typiskt då! Men Rusta har haft tomtedräkter vet jag men om det är pyjamas eller i sammet vet jag inte, men du kan ju kolla :) :)



2011-11-15 @ 21:24:22
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0