Kaos, mera kaos och julgardiner.

Eftersom hela dagen varit kaos så har allt blivit fel.

Kom hem mycket senare än jag skulle ha gjort, stressa för att hinna till tvättstugan, och för att hämta William.

Jaja imorgon är en ny dag och förhoppningsvis en bättre också. ;)

Har iaf lagat fläskkotletter med kantareller och fetaost idag.
Smarrigt, blir de imorgon med. :P

Har också hunnit stryka gardinerna till vardagsrummet idag, tok köket igår.
Får ta lite då och då när jag hinner.

Jessica nu ska du vara stolt, det är julgardinerna som kommer upp. ;)

Har satt upp lampan i köket med, får se om jag kanske hinner sätta upp slingan till balkongen imorgon. :)
Julstjärnan till vardagsrummet får vänta lite till.
Sen ska det upp nya i Williams rum med.

Detta är alltså ett minne blott, får se om jag hinner visa er det nya imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack då ska jag också börja med advents pysslet i helgen hos min kille då vet jag att det är ok ...

2011-11-16 @ 13:58:18
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0