Kalas del 2.

Fortsätter med kalasbilderna.

William kärade ju så klart ner sig i presenten som Kevin fick.
Jag hade inte räknat med något annat egentligen heller. ;)
Så här skulle jag visa honom hur man gör, och titta gärna in mina otrooligt FULA naglar när ni ändå ser dom. ;)
Usch säger jag bara! Känns som dessa tre veckor kommer att bli väldigt långa?!



William.



Viola ska fiska i fiskdammen. :)



Williams tur. :)



Nathalies tur, självklart får hon lite hjälp av storebror och pappa. :)



Micaela får också fiska åt Elias som fick vara hemma med sin pappa.



William fortsatte att leka med Kevins present. :P



Tungan ute ur munnen, då är man koncentrerad. ;)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du är med och tävlar i jultävlingen :)

Kram!

2011-11-29 @ 19:04:02
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0