Jag måste ha en förjävla bra telefonröst. :D

Igår kom ju posten hit.
Fast tyvärr mina vackra läsare, det är hemligt vad det var i hihi. ;)
Julklapp som kom hem levererat sånt gillas. :D

Idag ringde posten igen.
"Hej jag heter blabla och ringer från posten"
Jag. "Hej, vad trevligt"
Han. "Men vi har pratat tidigare va, din vackra röst känner jag igen"

Jag skrattar då bara.

Vad är det med min telefonröst?!
Jag måste helt enkelt ha en förjävla bra telefonröst, kanske borde börja spela in ljudböcker eller något. ;)

Fick ju massor med beröm för min "säljarröst" när jag jobbade på SKURK.
Och nu han på posten liksom. :D

Skrev på fb om det också och en vacker människa skrev då den här kommentaren.
"Tänk om dom viste vilken vacker underbar människa rösten tillhör ;))"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0