Helgen.

Vad ska ni alla hitta på i helgen?

Här hemma är det som sagt full rulle.
Imorgon så är det först mysfrukost med hela familjen, sen ska jag och William på kalas hos Kevin.
Kan LOVA att han kommer bli överlycklig för sin present som William har köpt. ;)

Efter det ska vi hem och laga mat,för då kommer Henrics familj hit.
Ev pappa och Britt också.
Så blir verkligen fullt hus här hemma. :D
Jag tänkte göra tacos enbart för att det är enkelt att laga till så många.
Och självklart hur gott som helst med. :)

När alla dom har åkt blir det nog väldigt tomt här hemma, Henric tar då med
sig sina bröder och åker på thaibox tävling eller vad det nu var för något
så vi får väl se när dom kommer hem.

På söndag åker vi nog och ska köpa vinterskor till William.
William fick idag en för tidig julklapp av Bonus mormor Sussi, det var helt enkelt skor till William. :D
Älskar när han får saker han verkligen behöver ha. :D
Fast jag såg att det var en hemsida som har 10% rabatt på just dom skorna vi funderar på
så kanske att vi åker och provar skorna så dom blir bra och sen beställer hem dom.

Dessa är det vi ska titta på, han hade likadana förra året och jag har aldrig varit med om bättre skor.
Absolut värt 699kr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0