Beröm.

I Tänk dig smal är det just nu ett uppdrag där vi ska berömma oss själva..
Jag tror att jag är sjukt dålig på att göra det.

Det finns ett tillfälle jag berömmer mig själv.
Jag jobbar ju åt Pågen, och Pågen kör ju dessa små underbaringar.



Detta har varit min drog tidigare, men inte nu längre.
Jag har inget sug jag vill inte ens ha det.
Alltså en fördel med att jobba med det. ;)

Men för varje dag jag inte tar en påse så tänker jag faktiskt att jag är duktig.
Men det är nog tyvärr enda gången..
Med andra ord på tok för lite!

Så det ska jag absolut bli bättre på!

Berömmer ni ofta er själv för saker ni gör?
Alltså då menar jag kanske inte pratar högt om hur jävla bra ni är utan kanske bara en tanke man har. :)


Kommentarer
Postat av: Susan

Hejja Madde! Du är fantastiskt bra. Det är en prestation att låta bli. Jag försöker att bli bättre att berömma mig själv, inte så lätt alla gånger.

2011-11-15 @ 14:18:03
URL: http://www.moresusan.se
Postat av: Sandra

ååå mitt problem är åt andra hållet. Om jag inte äter onyttigt så tappar min kropp en massa kilon, och gör mig äckligt smal. Men jag vill ändå inte äta sötsaker som sabbar mitt humör. Så det blir himla svårt för mig att berömma mig själv då. Däremot så gör jag det varje gång jag motionerar :)

2011-11-23 @ 09:32:15
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0