Att göra det bästa av situationen.

Dagen började ju riktigt dåligt för oss..
Saknade en pall men vi gjorde faktiskt det bästa av det hela och det löste sig så bra det gick ungefär. :)
Skönt med arbetskamrater som ställer upp. :D
Sånt gillas.
Självklart försökte många men det är inte alltid det går men som sagt det löste sig lite ändå.

Vi var även förbi SKURK för att titta om min jacka hade kommit men nej otur för mig. :(
Men hoppas på tur nästa vecka. :D
Självklart var det kul att träffa alla där med.
Känns som jag har varit borta längre?? :P
Fördelen är ju att jag åker ju förbi där dagligen två gånger om dagen haha så
jag lär nog titta in ibland och störa dom lite i arbetet. ;)
Någon gång då och då tycker jag att man får göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0