Vänner för alltid.

Alltså på tal om underbara vänner.

Jag har verkligen mina bästa!!

Det bästa med mina underbaringar är att alla är så sjukt olika varandra.

Ena är som mig med temperamentet vi vill ha utlopp för allt DIREKT!
Kolla in här liksom me liiiiike. :D
Words words words.

Den andra har temperament men liiite lugnare men nog fan kan hon få utlopp också. ;)
Hennes blogg hittar ni här. :D

Sen har jag två till underbaringar utan blogg.

Den ena är grymt smart och ser allt från alla håll innan hon säger något.
Inte samma temperament som oss andra.
Och kan få en att tänka från ett annat håll.

Sen har vi min sista underbaring, hon lyssnar alltid.
Ställer alltid upp, säger vad hon tycker om just det de handlar om.

Kan man begära mer av sina vänner?
Nej absolut inte. Jag har det bästa av dom bästa. <3
Tack för att ni finns i mitt liv. Mina fyra brudar. <3


(Bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0