Seg i huvudet..

Natten har inte varit den bästa kan jag säga.
William har inte alls velat som mig.
Och även fast han inte sov något igår vaknade han gräsligt tidigt idag ändå.
Jag inbillade mig eller drömde om att han tänkte ta en sovmorgon idag.
Men nepps uppe innan Henric gick upp det var vi.

Eftersom William forfarande är förkyld och snoris samt feber så får vi nog hålla oss inne mestadels.
Det ser ut att bli grymt väder idag men har man sjukt barn så har man.

Har passat på att betala räkningar och lite sånt nu.
Och gick in på fk och skulle sjukanmäla William, inser att då när DOM hade tekniskt strul så har dom inte godkänt mina dagar jag var hemma med honom förra månaden så nu väntar jag på att klockan ska bli åtta och ringa och fråga vad fasiken dom håller på med.
Fast hade visst pengar att ta ut för mars månad också. Den kollen har jag liksom. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0