Trött och sliten.

Ja som ni märker så springer mina dagar iväg. Jag hinner verkligen inte med allt jag vill. Just nu är jag astrött också. När William somnat (vilket har blivit för sent flera dagar) så har jag däckat direkt. Tar mig kanske fyra sekunder innan jag sover! Direkt när jag kommer till jobbet 5.10 så sätter jag på kaffe och sen lever jag på det första två timmarna. Mugg efter mugg, jag måste! Jag somnar ståendes annars! Har ju tränat nu måndag, tisdag och idag. Har så sjukt mycket träningsvärk, om jag hostar till känns de som att någon vevar runt med en kniv i magen. Rör jag mig tror jag att kroppen ska gå av. Men samtidigt är det skön smärta. Jag mår mycket mycket bättre av att träna så när jag kommit in i träningen ordentligt igen så slipper jag all träningsvärk också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0